نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2330
-
الف
+

اختصاصی/نظرات بینندگان شبکه آی فیلم 2 نسبت به برنامه «پنجره آی فیلم»

مخاطبان تلویزیون آی فیلم 2 دیدگاه خود را نسبت به برنامه «پنجره آی فیلم» بیان کردند.

«پنجره آی فیلم» برنامه‌ تعاملی آی فیلم 2 ویژه ارتباط با مخاطبان این شبکه است که بیش از یک سال و نیم از زمان نشر آن می گذرد.

در این برنامه نظرات مخاطبان خوانده شده، نگاهی به عکس‌ها و ویدئوهایی که آنها ارسال کرده اند انداخته می شود و اطلاعاتی راجع به برنامه‌های در حال نشر این کانال تلویزیونی ارائه می‌شود.

بر همین اساس شبکه آی فیلم 2 در جهت بالا بردن کیفیت برنامه پنجره آی فیلم طی سوالی از بیننده گان خود درخواست کرده تا نظرات خودشان را نسبت به این برنامه بیان کنند.

برخی از بینندگان مانند بانو  عاطفه از هرات به موضوع عدم آیتم های جذاب این برنامه اشاره کرده و گفتند: برنامه پنجره را دوست دارم ، نطاق های خوبی هم دارد اما این برنامه ظرفیت این را دارد که بهتر شود، بهتر است از آیتم های جذاب تر گذشته مثل ایرانگردی و خبرهای روز دوباره استفاده کنید.

از سوی دیگر برخی از کابران همانند فاطمه امیری از مزارشریف برای بهتر شدن این برنامه پیشنهاد دادند که مثل گذشته گردانندگان «پنجره آی فیلم» درباره موضوعات روز جامعه صحبت کنند.

شمار زیادی از پیام های بینندگان در واکنش به سوال بخش دیدگاه وب سایت آی فیلم2، به مدت زمان کم برنامه پنجره آی فیلم باز می گشت برای مثال بانو سارا از کابل گفته بود به نظرم برنامه خوبی است ، فقط زمانش بسیار کم است و تا می آییم تماشا کنیم خلاص می شود.

علیرضا از هرات هم با توجه به اینکه مدتی قبل بیننده ها درخواست نشر برنامه پنجره آی فیلم را در اخیر هفته داشتند، در پیوند با همین موضوع گفت: اینکه روزهای نمایش برنامه را در اخیر هفته ماندید خوب است.لطفا آیتم های متنوع به برنامه اضافه کنید.

همچنان مرتضی خاوری از کابل از تعداد کم مجریان انتقاد کرده و گفتند: برنامه پنجره خوب است اما مثل گذشته شور و هیجان ندارد ، قبلا مجری هایتان بیشتر بود متنوع تر اجرا می کردید اکنون فقط نظرات را میخوانید .

پنجره آی فیلم در روز های یکشنبه ، سه شنبه، پنج شنبه و جمعه ساعت 20:45 شب به وقت تهران 21:45 به وقت کابل و 22:15 به وقت دوشنبه از آی فیلم 2 نشر می شود.

 «سید بشیر موسوی»، «نادیا پروانی» و «مرجان حیدری» از جمله گردانندگان این برنامه تعاملی می باشند.

بیشتر بخوانید :

برنامه «پنجره آی فیلم»

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر